انتظار ---- یا ابا صالح پس کی می آیی ؟ 4

حجت حق

جمعه های تکراری

 

یاابا صالح پس کی میایی

 

چطوری روز قیامت آقارو صداکنیم

 

توچشای مادرش زهرا چطور نگاکنیم

 

آقا جون دستم بگیر رنگ جماعت نباشم

 

دیگه از جدت حسین دارم خجالت می کشم

 

حالا که اومده مردی که رفیق شهداست

 

بچه ی جبهه و جنگ وباصفا و باخداست

 

اومدم آشتی کنم باتو به والله آقا جون

 

روتو بر نگردون از من جون زهرا آقاجون

 

بد که بد سرزده از من دیگه دل خسته شدم

 

به سرم هر چی بیاد حقمه والله آقاجون

 

آقا من تو رو قسم می دم به یک مرد غریب

 

همونی که کشته شد کنار دریا آقا جون

 

همونی که یه روزی خیمه هاشو آتیش زدن

 

دخترش آواره شد میون صحرا آقاجون

 

مددی کن که شبیه شهدا پاک بشم

 

ذکر یاابن العسگری بگیرمو خاک بشم

 

یاابا صالح پس کی میایی 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در 25 بهمن 1391ساعت 16:13 توسط رضابــابــــایی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin